понеделник, 30 март 2015 г.

Какво прочетох през месец Март

 

Знам, че месеца не е свършил, но остава още един ден, а на мен не ми се вярва да успея да дочета “Обсебена от теб” за един ден, предвид факта, че съм на 90 – та страница, а цялата книга е над 200.
Та, през този месец прочетох 8 книги, което ужасно ме дразни. През този месец бях в някакъв период, в който не ми се четеше много – много. Най – вероятно на това се дължи. Сред тези книги имаше такива, които ме очароваха и не исках да спирам да ги чета, но и такива (или да бъда по – точна такава, ще видите коя е по - долу), които не ме очароваха кой знае колко. Ще изразя мнението си за всяка от тях по реда, по който съм ги чела. Та, да започваме.

1. Целувка за Ана – Стефъни Пъркинс. Тази книга е много сладка, както и останалите от поредицата. Прочетох книгата за няколко часа. Като цяло книгата много ми хареса. Обожавам Ана с нейния рус кичур и Сен Клер с по – ниския си ръст и страхотен характер, въпреки че в моментите, когато размотаваше Ана, ми се искаме да вляза в книгата и да го ошамаря едно хубаво. Книгата е написана по един страхотен начин и за романтички, като мен, би било страхотно четиво. Дадох й 5/5 звезди.

2. Звезди за Лола – Стефъни Пъркинс. Ав, тук направо не знам какво да кажа. Тази е може би любимата ми книга от поредицата. Обожавам Лола, обожавам Крикет, обожавам двамата бащи на Лола, изпитвам лека ненавист към майка й и определено мразя онова лайно бифшето й гадже. Тази книга е с най – оригинална идея от поредицата, според мен. Не беше толкова добра колкото Целувка за Ана, но все пак беше страхотна. Отново 5/5.

3. Рисунка за Айла - Стефъни Пъркинс. Като съм започнала поредицата, поне да я завърша. Отново, стахотна книга със страхотни персонажи. Айла и Джош бяха най – сладката двойка от цялата поредица и още, когато Ана видя рисунката на Айла, изобразяваща татуйровката на Джош си знаех, че тя го харесва. Но това, (спойлер) че и той я е харевсал ме изненада. В добрия смисъл, разбира се. И да, и на тази книга дадох 5/5 звезди.

4. Марли и аз – Джон Гроган. Гледала съм филма няколко пъти, но друго си е да прочетеш книгата. Това, май, е първата книга, която чета, в която главният, макар и историята да не е разказана от негова гледна точка (което, между другото, би било адски странно), да е животно. Книгата беше интересна, не е уникална, но е итнтересна. Забавна е на моменти, но и тъжна накрая. Признавам, към края си поплаках малко. Заслужава си четенето. Дадох й 4/5 звезди.

5. Принц на нощта – Джанин Фрост. Тази книга е просто велика. Обожавам Джанин Фрост след Среднощен ловец и направо ми се иска да започна да си удрям главата в някоя стена, защото не се навих да прочета книгата по – рано. Влад си го обичам още откакто се появи в Среднощен ловец със своя малко гадничък характер (това е Влад Цепеш, все пак) и способността си да изгори всичко живо, когато подслони Кат за известно време. Лейла, от друга страна, се появи чак в тази книга със своята способност да източва енергията, да вижда минало, настояще и бъдеще, както и да вкарва електричество във всичко. Да не забравяме и факта, че е акробатка в цирк. Идеалната двойка направо. И факта, че Влад не иска да си признае, че я обича направо ме вбесява и ми иде да вляза в книгата и да му насиня румънския задник (което най – вероятно ще завърши с мен, превърната пепел и с нито една драскотина по него). Книгата е уникална, все пак е написана от Джанин Фрост, хора. И, естествено, й дадох 5/5.

6. Кръвни връзки – Ришел Мийд. Прочетох Академия за вампири преди близо година и малко бях позабравила какво става, та част от нещата, случили се по време на пътешествието на Сидни, Роуз и Дмитрий ми се губеха, но няма значение. Книгата е... добра. Не е страхотна, но не е и зле. В началото не ми беше много интересна, но към края се заинтригувах. Наистина, вижда се, че Ейдриън и Сидни се харесват, макар и те да не го знаят все още. И аз си спойлнах сама на себе си, като погледнах началото на... третата книга, май та (спойлер) разбрах, че Сидни и Ейдриън стават гаджета. Очакваше се, все пак. Смятам да продължа поредицата и се надявам нататък да стане по – интересно. Дадох й 3/5.

7. Нещата, на които не ни учат в училище – Емил Конрад. Резюмето звучеше добре. Написана е от най – известния блогър, на който съм гледала някои от видеата. Започнах книгата с високи очаквания, въпреки че е първата книга на Емил. И след първите 20 страници се отказах. Казах си, че ще я прочета по – нататък. И това по – нататък беше вчера, когато с триста зора се навих да я прочета. Книгата е зле, признавам. Не ми хареса. Затова и й дадох 1/5 звезди.

8. Фантастични животни и къде да ги намерим – Дж. К. Роулинг. Това е нещо, като магическа енциклопедия с описание на всички магически същества. Книгата беше интересна, признавам, но не е, като Хари Потър. Дадох й 3/5.


Няма коментари:

Публикуване на коментар