сряда, 8 април 2015 г.

Springtime Beauty Book Tag

Тези тагове станаха, като някаква болест. Аз, обаче, нямам нищо против да ги правя и ми е приятно, когато видя, че някой ме е тагнал. Благодаря на К. Димитрова, че ме тагна. Та, да започваме!
1. Назовете книга, която ви изпълва с надежда.
Не знам, може би... “Без Хоуп” от Колийн Хувър. Тоест, дори и след толкова години, главните герои се намират и имат щастлив край след толкова много премеждия и... знам ли, изпълваме с мисълта, че е моят край може да е щастлив.

2. Автор, от когото искате да прочетете повече книги.
Дженифър Л. Арментраут. Всички нейни книги, които съм прочела, сега са едни от любимите ми и без никакво колебание бих се захванала да прочета и друга нейна книга.

3. Герой, който е като глътка свеж въздух.
Ейдриън от “Кръвни връзки” и “Академия за вампири”. Той е страхотен, добре изглеждащ и забавен. Дори и в най – напрегнатата ситуация той би внесъл малко оживление и хумор. Харесвам го.
 
4. Споделете корици, които ви напомнят за пролетта.
Винаги, когато погледна в косите на момичето и видя тези цветя се досещам за пролетта.

5. Любимата ви кратка книга.
В момента единствената по – кратка книга, за която се досещам е “Фантастични животни и къде да ги намерим” от Дж. К. Роулинг, но тя не ми хареса чак толкова. Харесвам по – дългички книги.

6. Кои поредици се надявате да започнете тази година.
Пф, грешен въпрос. В моя случай трябва да е “Кои поредици, които са преведени на български, няма да прочетете?”. Та, ще дам само пет:
1) “Адски устройства” от Касандра Клеър. Трябва най – накрая да започна тази поредица, но първо искам да завърша “Реликвите на смъртните”.
2) “Лунните хроники” от Мариса Мейър.
3) “Полулош” от Сали Грийн.
4) “Гриша” от Лий Бардуго.
5) “Да остана ли” от Гейл Форман.

7. Любимите ви пролетни цветя.
Не знам дали е пролетно цвете, но много харесвам момината сълза.

Тагвам Илияна и Victen, защото досега май само тях не съм тагвала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар