четвъртък, 30 април 2015 г.

The Book Combo Tag


Здравейте, здравейте! Това съм аз, заедно с поредния таг (йей! - без сарказъм, обичам таговете). Видях, че Кая и Melly са ме тагнали, за което много им благодаря, между другото. 
Явно да направиш един таг на другия ден, след като са те тагнали е прекалено късно... защото, доколкото видях, останалите вече са го направили. Най - вероятно и аз щях да го направя снощи, ако не беше огромното ми притеснение относно класното ми по Литература днес (стискайте ми палци да изкарам поне петица). Е, сега дойде и моят ред. Да започваме!

1. Кои двама автори бихте искали да обединят авторските си умения в една обща книга?
Тъй като сега съм на тематика вампири смятам, че Ришел Мийд и Джанин Фрост биха направили една страхотна поредичка. Или пък Ришел Мийд и Дж. Р. Уорд. Това биха били идеални комбинации и биха станали направо перфектни книги.

2. Коя е любимата ви съвместна работа между автори?
Не съм чела особено много книги, написани от двама или повече автора, но харесвам "Красивата" поредица от Кристина Лорен (под този псевдоним се подвизават Кристина Хобс и Лорeн Билингс).

3. Ако можехте да комбинирате две истории и да ги направите на една обща книга, кои щяха да бъдат те и какво щеше да стане заглавието им?
Хм, добър въпрос. Според мен би било яко, ако Джорждина Кинкейд (Ришел Мийд) и Чарли Дейвидсън (Даринда Джоунс) застанат рамо до рамо. В смисъл – сукуба и виждаща мъртвите – страхотна комбинация.

4. Кои двама герои от различни книги, бихте събрали заедно?
Харесвам си всяка двойка от всяка книга, която съм прочела и не бих искала да разделям никоя. Сърце не ми дава.


5. Кои два свята от различни книги, бихте искали да видите заедно в един епичен свят?
Ако “Среднощен ловец” и “Братството на черния кинжал” се съединят в една книга (поредица), то тогава аз няма да излизам от стаята си, докато не прочета и последната дума от тази книга (поредица).

6. Коя поредица ще се радвате да видите събрана в една книга?
“Чужди очи” от Джил Хатауей. Двете книжки не са особено големи, като обем и според мен без проб
лем биха могли да се съберат в една книга. Плюс за мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар