понеделник, 6 април 2015 г.

The (non)Ultimate Book tag

Ана ме тагна да направя този таг (доста интересен, бтв). Така че, мерси, Ана.

I.
Правила на тага:
1) Поставете тези правила.
2) Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3) Отговорете на въпросите от по-долу.
4) Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5) Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6) Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.

II.

III.

1. Какво четете в момента?
“Последната песен” от Никълъс Спаркс.

2. Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите?
Най – вероятно ще продължа “Обсебена от теб” от Силвия Дей.

3. Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?
1) Сянка и кост – Лий Бардуго. Нея дори я започнах, но не можах да схвана почти нищо и се отказах.
2) Да остана ли? – Гейл Форман. От доста време искам да прочета тази книга, но... знам ли... не съм особено мотивирана да я прочета. Някой да ме мотивира?
3) Синдер – Мариса Мейър. Въпреки положителните мнения, които съм чела за тази книга, съм изпълнена със съмнения относно започването й.
4) Лукс – Ана Годбърсън. Отново, изпълнена със съмнения.
5) Ангел с часовников механизъм – Касандра Клеър. Мотивирайте ме!

4. Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега?
Под бюрото си имам огромна купчина от списания БРАВО.

5. Коя е най-лошата книга, която сте чели?
Реших да погледна в профила ми в Goodreads и най – ниската оценка, която съм дала (1 звезда) е на “Нещата, на които не ни учат в училище” от Емил Конрад, така че предполагам ня е най – лошата.

6. Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва?
Повтарям се, но... “Нещата, на които не ни учат в училище”. Направо не знам как заемаше 1 – во място в класацията на Хеликон... Също и Дивергенти или по - скоро втората книга от поредицата, която прочетох до половината и се отказах от нея. Съжалявам, ако обиждам с нещо феновете й, но не ми хареса.

7. Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите?
Винаги препоръчвам Среднощен ловец от Джанин Фрост, защото поредицата заслужава повече внимание; Заветът Мефисто от Тринити Фейгън отново поради сата причина, както и при Среднощен ловец”; Саванти от Джос Стърлинг. Като цяло и трите поредици са страхотни и наистина заслужават по – голямо внимание.

8. Кои са трите ти любими поеми?
Не чета поеми
 
9. Къде обикновено купувате книгите си?
В “града”, в който живея няма книжарница (аз съм в ада, хора), а най – близката е на горе – долу 30 минути. Така че Интернет (или по – точно Хеликон) е моята книжарница.

10. Къде обикновено четете книги?
На леглото в стаята ми или на дивана в хола.

11. Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене?
Не. Просто отивах в библиотеката и вземах книгата, която има най – яка (по моята 7 – годишна представа) корица.

12. Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е толкова хубава, че не може да я оставите?
Окей, вижда се, че въпроса не е преведен правилно и ще го приема, като “Коя беше последната книга, заради която останахте до към 3 – 4 сутринта, за да я прочетете?”. И отговорът е “Усукани” от Ема Чейс. Стоях до към 3 – 3:30, за да я прочета. И си заслужаваше.

13. Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"?
Ако се има предвид, че съм изразявала мнение, различаващо се от реалното за книгата, тогава – да.

14. Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата?
Малко са книжните фенчета, които не са правили това. Аз съм една от многото, която си е вземала книги само заради корицата. Обикновено тези книги са хубави, също сато обвивките си.

15. Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете?
Не бях от особено запалените по четенето деца.

16. Коя книга промени живота ви?
Мисля, че до сега не съм чела книга, която да ми повлияе чак толкова, но може би, ако скоро прочета “Бъдете силни: 365 дни в годината” от Деми Ловато бих могла да я посоча. Звучи като такава книга.

17. Кой е любимия ви откъс от книга?
“- Бях мъртъв, докато ти не ме откри, макар че дишах. Бях сляп, макар че виждах. А после дойде ти... И се пробудих.
Тя докосна лицето му. Много бавно устните му изминаха разстоянието до нейните и ги целунаха нежно.”
Из “Пробудена любов” от Дж. Р. Уорд

18. Кои са петте ви любими автора?
Дж. К. Роулинг, Джейн Костело, Ема Чейс, Тамара Уебър и Джанин Фрост.

19. Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете?
“Влакът на сираците” от Кристина Бейкър Клайн. Удивителна книга.

20. За кои 3 книги сте "евангелист"?
Не разбирам въпроса.

21. Кои са любимите ви книги от автора за първи път?
Да, мисля, че от по – горните въпроси се подразбира.

22. Коя е любимата ви класическа книга?
Не чета много класики.

IV.

И сега трябва да тагна някой. И този късметлия е... (барабани)... (драматична пауза)... К. Димитрова! Надявам се да направиш тага. И, разбира се, всеки останал, който иска да направи тага, може да се счита за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар