петък, 1 май 2015 г.

Какво прочетох през месец Април (2)

9. Beautiful Bitch (Красива кучка), 10. Beautiful Bombshell (Красива сексбомба) и 11. Beautiful Beginning (Красиво начало) – Кристина Лорен. Това са новели, съпътстващи книгите от “Красивата” поредица. Стори ми се редно, след като Егмонт са обединили новелите в една книга (може да я намерите под името “Красиво начало”) и аз да обединя моето мнение за тях, което не е проблем за мен, тъй като прочетох новелите една след друга. Отначало самата аз не разбирах защо Егмонт за издали трите новели под формата на една книга, но след прочитането й разбрах. Просто ако не прочетеш първата новела и започнеш от втората, например, би схванал малко по – късно за какво става въпрос. А и от гледна точка на пестенето, предполагам, че така излиза по – евтино. Много се радвам, че Егмонт са решили да издадат тези три новели, тъй като аз много си харесвам поредицата и новелите са бонус за мен. Всяка от новелите засяга различно събитие, макар и в първата то да е споменато в края (страхотен край, между другото). Като цяло книгата е за хора, които си падат по романтични комедии с някои еротичен момент тук – там (във втората книга, всъщност, еротичните моменти са повечко... просто казвам). И ако сте в мрачно настроение, то тази книга определено ще го оправи, защото освен еротичните моменти, запазената марка на тази поредица, тук можете да откриете и доста комедийни ситуации, примесени с малко трагедия, но това са от онези трагедии, които ви разсмиват. Дадох на Красива кучка 4/5, на Красива сексбомба също 4/5, а на Красиво начало – 5/5, защото по време на приготовленията за сватбата и самата сватба се спуках да се смея или хиля. И сега, след като прочетох и “Красиво начало”, и аз искам за себе си един Красавец, но също и  нямам търпение да започна и “Красива тайна”, която наскоро излезе и в която се разказва за брата на Макс Стела – Нийл Стела Между другото, само да вмъкна, че корицата много ми харесва, в смисъл само я вижте, направо да ти казва “Прочети ме – е – е!”. Егмонт са направили страхотен избор.

12. Приказките на барда Бийдъл – Дж. К. Роулинг. Все още съм на Хари Потър вълна. Който е чел “Хари Потър и Даровете на смъртта” може и да си спомни, че тази книга беше завещанието на Дъмбълдор за Хърмаяни и една от приказките беше вмъкната в книгата. Другите приказки в тази книга, освен вмъкнатата, са “Вълшебникът и Подскачащото гърне”,“Кладенецът на късмета”,“Косматото сърце на магьосника” и “Зайката Бабити и нейният кикотещ се пън”. След всяка от приказките са вмъкнати бележки, които Дъмбълдор е записвал. И все пак, дори и сред като прочетох останалите приказки, на мен най – много си ми хареса “Приказка за тримата братя”. Книгата е наистина доста отпускаща и е интересна. Дадох й 4/5.

13. Часът на Пепеляшка – Катрин Стоун. Нямам абсолютно никаква представа от какъв зор започнах да чета тази книга. Бях я забелязала преди няколко години и прочетох резюмето й, но толкова. И изведнъж изникна от никъде и аз, като не знаех какво да чета, се захванах с нея. И сега, ако след тези думи сте си помислили, че мнението ми за тази книга не е особено добро, то сте в ужасна грешка. Реално погледнато книгата много ми хареса. В нея се разказва главно за Сноу и майка й Лий. Няма и да правя опити да разкажа отгоре – отгоре съдържанието на книгата, защото е доста оплетено. Като цяло книгата е романтика с лека мистерия, според мен, но въпреки това (не съм особена почитателка на мистериите) е наистина много хубава. Дадох й 4/5 и смятам, е тази оценка е напълно заслужена.

14. Предимствата да бъдеш аутсайдер – Стивън Чбоски. Винаги, когато хвалят някоя книга (или филм, направен по нея) изпитвам известно съмнение относно книгата и дали да я започна. В повечето случаи това, което казват останалите, е вярно. Но точно за този случай не знам какво да кажа. Не знам дали харесвам или не харесвам тази книга, но това което мога да призная е, че за времето си (публикувана е 1999 година) е наистина нещо много различно. Не си падам особено по книгите, написани под формата на дневник, но всъщност в тази книга все едно сега се случват нещата. Героите ми бяха много симпатични най – много, защото всеки си имаше свой проблем – авторът не се е опитал да ги направи идеални. И все пак мнението ми за тази книга е средно, затова й давам 3/5.

15. For I Have Sinned (Защо съгреших или както там трябва да се преведе) – Даринда Джоунс. Това е новела, между първата и втората книга от поредицата за Чарли Дейвидсън от Даринда Джоунс. Книгата беше наистина късичка и я прочетох за... 30 минути?, да не са и по – малко. В нея се разказва за поредния мъртвец, озовал се при Чарли, без спомени за себе си (семейство, как е умряла, дори и името си не помни, и т.н.). Като цяло, макар и с такъв малък обем (на английски книгата е 68 страници, ако не се бъркам), книжката си беше доста интересна. Особено в цялата книга ми хареса държанието на Чарли (не всеки би се отзовал на помощ толкова бързо, ако го събудят 3 – 4 часа сутринта, лично аз бих убила този човек), но най – любимите ми моменти бяха, когато се появяваше Рейес, защото макар и да е... (едвам се сдържа да не спойлне) такъв, какъвто е, той е ужасно забавен и... ав, абе, страхотен е! Книжката е наистина много приятна. Дадох й 5/5.

16. Споделена любов – Дж. Р. Уорд. Четвъртата книга от поредицата “Братството на черния кинжал”. Много харесах тази книга. Повече може да прочетете в ревюто ми за нея – клик. Дадох на тази книга 5/5.

17. Father Mine (Татко мой?, не съм много на ти с английския) – Дж. Р. Уорд. Новела. Отново. Да, знам, че изчетох доста новели този месец. Но те са просто уникални. Конкретно за тази новела знаех, че ще ми хареса, главно защото засягаше един от любимите ми герои от поредицата – Зейдист. Малко ще се отклоня от темата, но направо не знам как някой не би го харесал. Махнете белезите и ужасното минало и става почти същия, като Фюри, който между другото е бонбонче :D. На тази новелка също дадох 5/5.

18. Пътеводител за посветени – Дж. Р. Уорд.
Да, на вълната на Братството съм. Тази книга е доста различна, всъщност, което я прави и така уникална. Наистина много я харесах. 5/5.

Няма коментари:

Публикуване на коментар