събота, 2 май 2015 г.

Какво искам да прочета през месец Май

През Май месец най – вероятно ще бъдат всичките ми изходни нива и класни, и сигурно няма да успея да прочета толкова книги, колкото всъщност искам, но... какво да се прави.
Всъщност, смятам да посветя месеца единствено и само на книгите от “Братството на черния кинжал” от Дж. Р. Уорд. Та, тези са книгите, които не съм прочела от поредицата и искам да прочета.
Преди да цапочнете да четете искам да кажа, че това по – долу е написано преди горе – долу една седмица и мнението ми сега (След завършването на “ Отмъстена любов”) е съвсем различно, но все пак няма да променям нищо.

1. Отмъстена любов
Ривендж, за мен, е едновременно доста вълнуващ (все пак симпати не се срещат навсякъде) и не чак толкова интригуващ персонаж (това може би допринася от факта, че искаше да отмъкне Мариса от Бъч) затова и наистина не знам каква ще бъде реакцията ми относн
о тази книга. Не знам коя е главната героиня в тази история – Елена – и дори и да е присъствала преди, то аз не съм й обърнала внимание. Но имам предположение, че тя ще се окаже от глимерата... което само по себе си не е никак добре за Рив...

2. Единствена любов
Джон Матю не ми е от най – любимите персонажи. Може и да беше преди да се случи онова нещо с Тормент, но след това той се превърна в ужасно тъжен и агресивен... човек? И това никак не ми харесва. А когато видях, че ще има история с Хекс... аз останах тотално шокирана. Направо не знаех какво да кажа. В смисъл не виждам как Джон и Хекс биха си подхождали... а и не мога да видя Хекс влюбена. Имам въображение, но и то си има граници. Просто не си представям тази жена – маса мускули – симпат – охранителка да бъде под властта на... любовта. Джон по си го представям, защото той  малко по – невинен от Хекс. И се още тая надежда да стане нещо и той да проговори, макар че това е малко вероятно.

3. Неукротима любов
Втора изненада – Вишъс има сестра! Той! Сестра! Тъкмо започнах да харесвам Скрайб Върджин след Бъч и сега, като видях тази книга... и след като се сетих какво е направила със сестрата на Ви... положенето не отива никак на добре. А ако Пейн бъде като Вишъс... е, това ще бъде доста интересна история. А и е забъркан още един човек. Май ще имаме ново попълнение във вампирската раса.

4. Преродена любов
Съжалявам, но просто нямаше как да не я сложа. Толкова е... аввв!!!
Тормент... о, Тор, горкичният... той наистина преживя много. Бях направо шокирана от това, което стана с Уелси. Наистина, как по
дяволита на Дж. Р. Уорд й хрумна това!? Това наистина опустоши както Джон, така и Тор. Сега, с тази мъка в себе си, не мога да си го представя влюбен. Но явно е, че в тази поредица се случва това, което най – малко си очаквал... то и завръщането на Тор си беше неочаквано, де... Надявам се нещата между него и Ноуан наистина да потръгнат.

5. Сбъдната любов
Да, то се разбра, че много изненади има тука... но тази е хубава, лично за мен, защото аз нямам нищо против между еднополовите отношения, дори и ги харесвам. Въпреки, че не мога да си представя Куин и Блей заедно.

6. Кралят
С огромно нетърпение очаквам да стигна до тази книга, защото Бет и Рот са една от любимите ми двойки от цялата поредица. Наистина ги обожавам. Но въпреки това усещам, че тук ще има някакво положение, подобно на това на Зи и Нала... да не бъде и по – лошо.

Може и списъкът ми да ви се струва малък, но всяка от тези книги е с обем над 450 страници, а най – дългата (която, ако не се бъркам беше Отмъстена любов) е над 600 страници, така че...но все пак предвижда някакво положение (малко вероятно), в което ще успея да прочета всички книги преди края на месеца, затова и съм си приготвила и резерви.

7. Сънят на сукубата – Ришел Мийд
Прочетох първите две книги много бързо и с огромно удоволствие и наистина се надявам и тази да е добра колкото другите, дори и повече.

8. Опасни игри – Аня Сноу и Скарлет Уайт
Идеята ми се струва интересна, а и книгата не е с прекалено голям обем (128 стр.) – перфектна за след маратон, подобен на Братството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар