петък, 29 май 2015 г.

Marry, Kiss, Cliff

Видях поста в блога на Ана и тъй като нямах абсолютно никаква представа какво да постна след двуседмично отсъствие (затова са виновни вечно изпитващите ми госпожи), реших да е този пост, тъй като идеята ми хареса.
За да избера кои ще са книгите, отворих профила си в Goodreads и от всяка страница избрах първата, седмата и последната книга, от което излязоха общо 18 книги, тъкмо за 6 рунда. И аз, като Ана, отварям на произволна страница и участва героя, чието име видя първо на страницата. Та, да започваме.
Първата книга е “Мисти” на Джос Стърлинг и героят от нея е Йохан Дю Плеси. Чичка, смятай се за пътник. Втората книга е “Пътеводител за посветени” от Дж. Р. Уорд, идващ с Джон Матю. Супер. И третата книга е “Рисунка за Айла” от Стефъни Пъркинс.
Всъщност, тук изборът е доста лесен – ще се омъжа за Джон Матю (естествено), ще целуна Айла (по бузката), а Йохан ще убия, защото е умопобъркан задник.
След като видях, че последната книга на първата страница е “Целувка за Айла” знаех, че първата тук ще бъде “Звезди за Лола”. От нея честта се падна на Крикет. Симпатяга. Втората книга е “24 момичета за 7 дни” от Алекс Брадли. Тук ми се падна Пърси. И третата книга е “7 дни и 7 нощи” от Уенди Уакс, идваща с Мат.
Трудно. Но все пак... Ще се омъжа за Крикет (повечето не го харесват особено много, но аз си го обичкам), ще целуна Пърси и ще убия Мат, защото него харесвам най – малко.
Седмата книга е “Пробудена любов” от Дж. Р. Уорд, на която отворих на 33 – та глава, а името, което се падна, бе на Фюри. Следващата книга е “Хари Потър и стаята на тайните” от Дж. К. Роулинг, а героят е Малфой. И накрая – “Създадена от дим и кост” от Лейни Тейлър с Кару.
Отново, лесен избор – ще се омъжа за Фюри (кой не би го направил?), ще целуна Кару (по бузката) и ще убия Малфой и мисля че няма нужда да назовавам причина.
Стана ми супер яко, когато тук ми се падна “Последна саможертва” от Ришел Мийд и се молех да ми се падне Дмитрий, та да мога да изпълня отдавнашния си блян, да се омъжа за него. И, йей, падна ми се той! Следващата книга е “Адът на Гейбриъл” от Силвейн Рейналд. Тук исках да не ми се падне Гейбриъл, защото щяха да настъпят много големи колебания за кой да се оженя – за него или за Дмитрий. Не ми се падна той, а Джулия, което всъщност, е все едно да ти се падне неговата женска версия, така че... и последната книга е “Отразена в теб” от Силвия Дей с... Гидиън. О, по дяволите!
Смятах избора тук за труден, но след не особено много мислене се реших – както си казах, ще се омъжа за Дмитрий, ще целуна Джулия (по бузката) и ще убия Гидиън. Съжалявам, Гидиън. Няма да ми липсваш особено много.
Тук пък първата книга беше втората от Адът на Гейбриъл – “Екстазът на Гейбриъл”. И тук, дами и господа, на сцената се качва Гейбриъл. Втората книга е “Ходещо бедствие” от Джейми Макгуайър и тук се падна... Травис. Боже, защо ме мразиш!? И последната, но не по важност, книга е “Усукани” от Ема Чейс (спиране за хилене 1 – 2 минути и молби за Дрю!), но явно не съм била чута, защото ми се падна Кейт. Не ме разбирайте погрешно, обожавам я.
Наистина, наистина труден избор. Знаех си, че ще целуна по бузката Кейт, но се чудех за кого да се оженя и кой да убия. И накрая реших. Макар и да е престъпление, ще се омъжа два пъти. Да вървят по дяволите законите!
И последната тройка. Първата книга е “Влюбен до безумие” от Рейчъл Гибсън, идваща с Ник. Харесвам Ник. Донякъде. Втората книга е “Феникс” от Джос Стърлинг. Тук се падна Айвс. Ах, Айвс. И като за край, реших да избера една от книгите, които чета в момента. Тъй като вече имаше две книги от Братството, една от Кросфайър, а с “Винаги в същия ден” нямам особено голям избор откъм имената, тъй като съм прочела само 20 страници, избрах “Последна песен” от Никълъс Спаркс (и все пак по – добре звучи ПоследнаТА песен), от която се падна Блейз.
Ех, очаквах като за последен този избор да е най – труден, но той всъщност се оказва един от най – лесните. И... ще се омъжа за Айвс, защото е Айвс, ще целуна Ник и ще убия Блейз, защото, въпреки че не съм прочела още книгата, не ми се нрави особено като човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар