понеделник, 4 май 2015 г.

Seven Deadly Sins Tag

Мислех си днес да постна едно ревю на "Отмъстена любов", но след като Melly ме тагна (за което много й благодаря), явно ще е таг. Да започваме!

1. Алчност
Коя е най-евтината ти книга?
Освен електронните книги, които са безплатни, най – евтината е Ангел на греха от Джоана Линдзи – 5 лева.

2. Гняв
С кой автор имаш любовна/омразна връзка?
Аз с доста автори имам такава връзка. Наистина, има много автори, чиито книги обожавам. Но това е топ петицата ми:
1. Джанин Фрост
2. Дж. Р. Уорд
3. Ема Чейс
4. Ришел Мийд
5. Дженифър Л. Арментраут

3. Ненаситност
Коя книга те завладява отново и отново без свян?
Колкото пъти и да препрочета поредицата “Среднощен ловец” винаги ми е интересна. Джанин, обичам те!
4. Ленивост
Коя книга си пренебрегвал(а) поради мързел?
Последните две книги от “Хари Потър”. Бях започнала поредицата миналата година и поради някаква причина, която не помня, я спрях и така и не се навих да я довърша. Но преди няколко месеца поднових прочитането. Къде ми е бил умът, по дяволите, та съм спряла!?


5. Гордост
За коя книга говориш най-много с цел да звучиш като интелектуален читател?
Нямам особено много приятели, пред които да говоря за книги. А и според мен за тази цел трябва да си чел класика, а аз не си падам особено по тях.

6. Похот
Какви качества според теб са най-привлекателни в мъжки или женски персонаж?
О, това е труден въпрос. Ами... звучи клиширано, знам, но аз си падам по лошите момчета, така да се изразя. А за жените – там нямам абсолютно никакви предпочитания.

7. Завист
Коя книга най-силно желаеш да получиш като подарък?
Ако някой ми подари “Уязвим” от Тамара Уебър, “Красива тайна” от Кристина Лорен или ми намери български вариант на последните три книги от“Среднощен ловец” от Джанин Фрост ще го обичам вечно!

Тагвам:
Гери и всеки, който иска да направи този таг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар