четвъртък, 14 май 2015 г.

The Disney Book Tag

Бях си набелязала да направя този таг, защото ужасно много ми хареса и също много ме зарадва това, че Мели ме е тагнала, за което й благодаря. Та, да се захващаме с този страхотен таг!

1. Малката русалка - Герой, който е като "риба на сухо", който не се чувства на място.
Вероника от “Вероника решава да умре” от Паулу Коелю. За нея нямаше значение, че е заградена от луди, тя пак не се чувстваше на място.

2. Пепеляшка - Герой, който претърпява голяма промяна.
Найл от “Красива тайна” от Кристина Лорен. Все още не съм завършила книгата, но определено се вижда огромна промяна в него, положителна, естествено.

3. Снежанка - Книга, която има много различни по вид герои.
В “Създадена от дим и кост”, доколкото си спомням, имаше доста голямо разнообразие откъм героите.

4. Спящата красавица - Книга, която ме е накарала да заспя.
Положително, тоест че съм стояла до към 2 – 3 часа, за да я прочета, е “Усукани” от Ема Чейс и “Почти женени” от Джейн Костело. Отрицателно, тоест че умирам от скука, докато чета – почти всички книги за училище.

5. Цар Лъв - Герой, който е имал някаква травмираща случка в детството си.
Видях, че в тази категория някои хора се затрудняваха, но когато видях този въпрос, всъщност знаех още отначало кои герои ще посоча – Рот, Зейдист и Вишъс. Казвам и тримата, защото всъщност не мога да определя при кой травмата е най – тежка. Може би Зи?

6. Красавицата и звяра - Голяма книга, от която сте били уплашени, точно защото е била много дебела, но в последствие сте намерили историята за красива.
Може и да е клиширано, да, но – Хари Потър. Само вижте последните две книги и ще разберете. Но, всъщност, след малко понавлязох в историята, последното за което мислех, беше обема на книгата.

7. Аладин - Герой, чието
желание или най - съкровена мечта се изпълва, независимо дали е било за добро, или за лошо.
Не си спомням много добре, но мисля, че едно определено желание на Кат от “Среднощен ловец”, засягащо нея и майка й, се изпълни.

8. Мулан - Герой, който се прави на такъв, какъвто не е.
Добре, стоях и гледах този въпрос към 10 минути, но все пак не ми хрумна абсолютно нищо.

9. Играта на играчките - Книга с герои, които бихте искали да съживите.
От почти всяка книга, която съм прочела, искам да съживя поне един герой, но... може би Ландън?

10. Потомците на злодеите на Дисни - Любим злодей или просто недоразбран герой.
Две думи. Рейес. Фароу. Мисля, че това е предостатъчно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар