петък, 19 юни 2015 г.

Bookish Scenarios TAG

Тъкмо се чудех каква да е следващата ми публикация и изникна този страхотен таг. Благодаря на Габи, че ме тагна.

1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш? 
От съвременната литература бих избрала “Влакът на сираците” от Кристина Бейкър Клайн, защото е уникална. Фентъзито и ми създало малък проблем, тъй като просто ми е невъзможно да избера една. Може би “Тъмна любов” от Дж. Р. Уорд, тъй като Братството, заедно с “Академия за вампири”, поставиха началото на моята фентъзи мания. Рядко чета нехудожествена литература, а книгите, които съм прочела от този жанр, не са ми направили особено голямо впечатление. За книга по мой избор бих избрала “Чужди очи” от Джил Хатауей.

2. В книжарница си и чуваш тийнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?
Веднага ми хрумва Хари Потър, колкото и банално да е. Според мен тя би харесала както а тийнейджъри, било то момичета или момчета, така и на по – възрастни.

3. Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
Най – вероятно бих препрочела някоя от книгите от “Среднощен ловец” или пък някоя книга от Софи Кинсела, тъй като и двете са наситени с хумор. Или пък нещо от Стефани Пъркинс.

4. Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
Ако мога да се върна във времето, бих казала на по – малката си версия да не си мисли глупостите, които най – вероятно съм мислела тогава и да се захваща с Хари Потър още когато й се отдаде първата възможност а не две години по – късно.

5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
Ако чета някоя книга в момента, най – вероятно бих взела нея и още някоя, защото знам, че една книга, при това започната, няма да ми стигне. Нещо, което не съм чела. Като “Ние, лъжците” от Е. Локхарт.

6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
Всички. Няма да има конкретна. Ще искам всички да са си там и в идеално състояние или поне в състоянието, в което съм ги оставила.

7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Някой мой приятел да ми поиска книга е като аз да спра да чета за цяла година – невъзможно. Единствените книги, към които посягат моите познати, са учебниците, а някои дори и към тях не поглеждат. Но, ако все пак, се случи най – вероятно бих помолила за нова или изобщо не бих му я дала, тъй като на съвсем малко приятели имам доверие, че ще ми върнат книгата в състоянието, в която са я взели.

Тагвам Кая и всеки, който иска да направи този таг. Приятна вечер, книжни плъхчета!

1 коментар: