вторник, 9 юни 2015 г.

Favourite Genre Book Tag

Обичам да правя таговете. Този е наистина хубав и много благодаря на Ана, че ме тагна. И да,... не мога да измисля друго, затова...

1. Кой е любимият ви жанр?
Знам, че всички посочиха този жанр и колкото и да не ми харесва да повтарям... фентъзи.
 
2. Коя е любимата ви книга от този жанр?
Тук мислено поправям въпроса и става “Коя е любимата ви поредица от този жанр?”. Отговорът е (колкото и да ви е писнало да го повтарям) “Следнощен ловец” от Джанин Фрост. Но, ако не смятаме нея, “Братството на черния кинжал” и “Лукс” се борят за второ място.

3. Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр?
Първата книга, която прочетох от този жанр. “Изкуплението на Кирос” – втората книга от “Заветът Мефисто”. Просто обожавам тази поредица и ми е много гадно, че, засега, Егмонт не смятат да продължат с превода й.

4. Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по – голямо внимание.
Според мен поредицата “Създадена от дим и кост”е доста популярна. А за такава, която заслужава по – голямо внимание – “Чарли Дейвидсън” от Даринда Джоунс. Прочела съм само първата книга, но знам че нататък поредицата ще бъде страхотна.

5. Кое е нещото, което най – много ви дразни в книгите от този жанр?
Ужасно голямата драма в някои книги, когато се срещне забранена любов или любовен триъгълник.

6. Назовете автори/поредици от този жанр, които са в списъка ви „трябва да прочета”.
Ужасно много са. Но ще дам тези, които смятам да прочета скоро:
1. “Реликвите на смъртните” от Касандра Клеър. Всъщност, в момента чета втората книга и смятам да продължа поредицата през лятото.
2. “Скъпоценни камъни” от Керстин Гир. Имам чувството, че само аз не съм я чела.
3. “Кръвни връзки” от Ришел Мийд. Както съм казвала, първата книга не ме впечатли особено, но все пак смятам да продължа поредицата.
4. “Рискована любов” от Керелин Спаркс. След втората книга някак ми се отщя да продължа поредицата, но скоро смятам да подновя прочитането й.
5. “Петата вълна” от Рик Янси. Не знам дали спада към този жанр. Просто ми е интересно.

7. До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете?
Винаги съм искала да се срещна с Роуз и Дмитрий, Лиса и Ейдриън, и Сидни. Съответно светът от Академия за вампири и Кръвни връзки.

8. Какво още искате да видите от този жанр?
Нищо. Смятам, че жанра си е страхотен и без промени.

9. Препоръчайте три свои любими книги от този жанр.
Изкуплението на Аякс/Изкуплението на Кирос, Тъгата на сукубата и Принц на нощта. Обожавам всяка една от тези книги.

И тъй като всеки е тагнат, който иска да направи тага да се смята за такъв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар