сряда, 24 юни 2015 г.

Inside - Out Book TAG

Тагът е страхотен! Тъкмо малко ще разпусна от уроците. Благодаря на Ана, че ме тагна. Лично аз не съм гледала филмчето, но много искам и имам предчувствието че ще бъде нещо подобно на Hero 6 (тоест уникално). А сега към тага.

1. РАДОСТ: книга, която ви е направила щастливи/която ви е накарала да се смеете.
Веднага щом прочетох въпроса се сетих за “Можеш ли да пазиш тайна” от Софи Кинсела. През 2/3 от книгата се смеех на ужасно неловките ситуации, в които главното героиня попадаше.

2. ТЪГА: Книга на която сте си изплакали очите.
Принципно не плача на книги и филми или ако се случи, то става много рядко. Ако не беше книга, а филм, на който съм си изплакала очите, то това щеше да е “Вината в нашите звезди”, където плаках на всеки 10 – 15 минути. Но за книга... може би “Незабравимата разходка” от Никълъс Спаркс. Признавам си, че накая пуснах сълза – две.

3. ОТВРАТ: Дразнещ/отвратителен герой.
Ерикс от “Заветът Мефисто”. И в двете книги през цялото време ми идеше да го убия.


4. БЯС ЛЮТ: Книга с много битки и екшън.
Определено “Стъкленият трон” от Сара Дж. Маас. Всеки би се съгласил, че там си имаше доста екшън. Макар и да не съм прочела още останалте книги (смятам много скоро да променя това) предполагам, че и в тях няма да е по – различно.

5. СТРАХ: Книга, която те е поизплашила.
Мисля, че няма книга, която да ме е изплашила много. Но мъченията, на които беше подложена Джудит в “Цялата истина в мен” от Джули Бери малко ме поизплашиха.

Правенето на този таг беше доста забавно. Аз тагвам Ева, Мели и Илияна, както и всеки, който иска да направи този таг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар