неделя, 21 юни 2015 г.

Summer Reader Book Tag

Прочетох поне 5 различни варианта на този таг и много исках да го направя, дори и да не бях тагната, но Кая се е погрижила за това. Благодаря, че си ме тагнала. А сега да преминаваме към по – интересното.

1. Лимонада: изберете книга, която е започнала горчива, но станала по-добра. – Мисля, че всеки, прочел “ Отпор” (петата книга от поредицата Лукс) би се съгласил, че началото не беше от най – щастливите.

2. Златно слънце: изберете книга, която ви е накарала да се усмихнете несравнимо. – И аз, както и доста други, тук веднага се сещам за книгите на Стефани Пъркинс. Но за да не стане досадно и да не се повтарям – “Марли и аз” от Джон Гроган. През 2/3 от книгата се смях.

3. Тропически цветя: изберете книга, в която действието се развива в чужда страна
. – Почти всяка книга, която съм прочела, се развива в чужда страна. Например “Прокълната нощ” от Джина Шоуолтър. Действието се развива в Будапеща, Унгария.

4. Сянката на дървото: изберете книга, в която за първи път е представен мистериозен или съмнителен герой. – В началото на “Лесна” Ландън беше ужасно мистериозен и съмнителен.

5. Пясък: изберете книга, в която сюжета едвам се развива. – Наистина не са сещам за такава книга.

6. Зелена трева: изберете герой, които е пълен с живот и това ви кара да се усмихвате.
– Макар и на такава възраст, Вивиан от “Влакът на сираците” е изпълнена с живот, за мен, и винаги ме караше да се усмихвам.

7. Диня: изберете книга, която включва някои сочни тайни. – Може и да не са сочни, но “Без Хоуп” беше пълна с тайни.

8. Слънчева шапка: изберете книга, която се развива в огромна вселена/обстановка. – Малко не схванах този въпрос, но, може би, “Реликвите на смъртните”?

9. Барбекю: изберете книга, в която герой е представен като голямо парче. – Етиен от “Целувка за Ана”. Дори още в резюмето – “И въпреки че дори не говори френски, скоро Ана се научава да цени живота във Франция - ароматното кафе, криволичещите улички, великолепните сгради... и умопомрачително привлекателния Етиен Сен Клер.”

10. Лятно забавление: разпространи и направи тага. – Ами, че то всички са тагнати, затова всеки, който иска да направи тага, да се смята за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар