събота, 1 август 2015 г.

Какво прочетох през месец Юли част 1

17 книги. Предвид не особено големия брой на прочетени книги последните месец – два, това си е наистина добре. Не знам какво ме прихвана този месец, та прочетох толкова книги, предвид застоя ми в началото на месеца. Направо си мислех че няма да успея и 8 книги да прочета. Приятно изненадана съм от себе си. Успях да прочета половината от книгите, които си бях поставила за цел този месец. Та, ето ги и тях.

1. “Кутия за птици” от Джош Малерман. Бях си набелязала книгата още преди да излезе. Резюмето ми хареса, но ми се струваше малко зловещо, та затова не смятах да чета книгата скоро. Но след страхотното ревю на Irein F. си казах, че трябва да прочета тази книга колкото се може по – скоро. Започнах я миналият месец, но така и не успях да я прочета, главно защото към средата ми стана безинтересна, но един ден се хванах и я прочетох. Бях права, книгата наистина се оказа доста зловеща, особено към края. Може би заради него, поради факта, че така и не разбираме какви са тези същества и бавното развиване на действието от време на време, дадох 4/5 звезди.

2. “Бунтовници” от Вероника Рот. След няколко дни размисъл реших да дам втори шанс на поредицата. И, признавам, съм приятно изненадана. Книгата беше интересна, героите бяха изградени наистина добре. Трис ме дразнеше от време на време с действията си, но всичко друго беше окей. 4/5 звезди.

3. “Елинор и Парк” от Рейнбоу Роуъл. Всички прочетоха тази книга и даваха страхотни отзиви за нея. Та реших да я поставя в списъка си за месеца. Книгата беше наистина уникална. Елинор и Парк бяха толкова сладки и толкова... невинни. Не препоръчвам книгата на диабетици, защото е наситена със сладост. И тъкмо бях готова да й дам 5 звездички и дойде... краят. Краят. Много ми става гадно, когато има такъв край и така и не се разбира какво става по – нататък. Но само това, иначе всичко друго си беше страхотно. 4/5 звезди.

4. “Писма до мъртвите с любов” от Ава Дилийра. Имах наистина високи очаквания за тази книга, но тя ме разочарова. Историята на главната героиня беше трагична, признавам, но тя през цялото време се обвиняваше, искаше да бъде като сестра си и затова вършеше пълни глупости, което ме накара да не я харесвам особено. Беше си изградила някакъв образ на Мей, който нямаше абсолютно нищо общо с действителния й. Това беше някаква изкривена версия на “Предимствата да бъдеш аутсайдер”. И се потвърди – не харесвам книги, написани под формата на писма, дневници и други подобни. Но все пак имаше някои хубави моменти тук – там из книгата, та затова 3/5 звезди.
П.С. Прибавям нова певица към моите любими, благодарение на тази книга – Ейми Уайнхаус.

5. “Красива сватба” от Джейми Макгуайър. Имах нужда от малко разсейване, да чета нещо, различно от трагедиите на Софокъл и “Красива сватба” беше перфектната книга за това. Наистина харесвам историята за Травис и Аби и нямах търпение да прочета книгата или по – скоро новелата. Малък обем, стойностна любовна история с малко драма и щипка комедия – какво повече да иска човек? 4/5 звезди.

6. “Антигона” от Софокъл. Направо си казвам оценката – 3/5 звезди.

7. “Игрите на глада: Възпламеняване” от Сюзан Колинс. Много отлагах прочитането на тази книга, но тъй като към края на годината излиза последният филм, искам да прочета поредицата преди това. Започнах да чета и докато се усетя прочетох стотина страници. И до там. Оставих я. Не питайте защо, и аз не знам. И така стои си книгата зарязана ден – два, докато една нощ ме спохожда безсънието. Добре оползотворих тази нощ. Четох книгата до към 6 – 7 часа сутринта (после от 15 до 20 часа си наваксах... и след това от 1 до 11... абе, много сън падна). Просто уникат. Сюзан Колинс, ти си велика. Само това ще кажа. Мисля, че оц
енката ми е ясна – 5/5 звезди, естествено.

8. “Сънят на сукубата” от Ришел Мийд. Този месец си казах, че ще прочета книгата, нямаше как да отлагам повече. Не можех. Тази. Книга. Е. Уникална. Просто ме съсипа, особено края. И, и толкова обрати, и такъв сюжет и просто... ааааа! Абе, който казва, че Ришел не може да пише, да си завре мнението отзад. Наистина, наистина, наистина много се надявам Ибис да издадат и останалите книги от поредицата, защото аз не мога само до тук. 5/5 звезди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар