петък, 9 октомври 2015 г.

My series #2

Обещах сама на себе си този път да не захвърля тази идея и да я довърша. Та, ето го и втория, надявам се и не последен, пост на тема сериали. Ако не сте видели списъка със сериалите, които гледам в предния ми пост – Movies #1 – който, да си призная, доста бързо се увеличава, може да го видите, като цъкнете тук. Пак сериалите ще бъдат три, за да не стане поста дълъг, като първия. Този път сериалите са (без да гледам) 26 - и, 33 – ти и 52 – ри. Съответно са:
1. The Nine Lives of Chloe King
2. Trophy Wife
3. Scorpion

Повтарям се доста, но... ако сте запознати със съдържанието на сериала, може да пропуснете наклонения шрифт. Сериалът ни запознава с живота на Клоуи Кинг – обикновена тийнейдърка, която живее с майка си и работи в магазин за дрехи. Или поне тя си мисли, че е обикновена, докато един ден не е тикната от 20 – етажна сграда... и оживява. Доста подробности изпуснах в обяснението си, но то е само с цел да не издам нещо жизнено важно за сюжета. Хубавото, за мен, на този сериал е, че е по книга, доколкото разбрах. Доста ме влекат сериалите по книги. Героите са добре изградени, сюжетът е доста заплетен, а кастът... добре, мразя любовните триъгълници, но ако такива сладури, като Алек и Браян бяха част от него, то аз не бих се противила. Лошото тук е, че сериалът е прекратен след десетия епизод, който поставя края на първия сезон. Лично аз съм още на 8 – ми епизод, но съм горе – долу наясно какво става накрая (в Интернет има УЖАСНО много спойлери, научих си урока). Сериалчето си е добро и си заслужава гледането. Моята оценка е 6/10. За съжаление сериалът не е преведен на български, но може да си го изтеглите със субтитри.

Ако си падате по семейни комедии, смятам че този сериал много ще ви хареса. Сериалът се развива около наскоро оженилите се Кейт и Пийт. Кейт е наскоро поправила се купонджийка, отказала се от запояванията по баровете заради семейния живот. Пийт е успешен адвокат, малко по – възрастен от Кейт, с два развода зад гърба си и три деца. Даян, първата съпруга на Пийт, е бивша олимпийска състезателка, майка на близнаците Хилъри и Уорън. Съпруга номер две е Джаки, леко чалнатата, невротична и ексцентрична майка на Бърт. Отново комедия, да, но ако продължа с тези постове, доста комедии ще се срещнат. Кастът е хубав, сюжетът е добър. Като цяло, ако не сте в особено добро настроение, този сериал може да ви го поправи. Моята лична оценка е 5/10. Сериалът има само един сезон, който може да си изтеглите от Замунда на български.

И последният, но не по важност, сериал в този пост. Скорпион наскоро стана един от любимците ми и заедно с “Rizzoli & Isles”, за който се надявам да пиша много скоро, се борят в челните ми класации. Сериалът проследява животът на Уолтър О’Браян, един от най – гениалните хора на света и ръководител на екип от гении Скорпион – Тоби е поведенчески психолог, завършил Харвард, който си изкарва парите, като мами покерджии и букмейкъри; Силвестър – жив калкулатор, който си пада по анимации; Хепи – уникален механик, наследила дарбата си от баща си, който на 2 годинки я изоставя в дом за сираци; Кейб Гало – федерален агент, който е помагал на Уолтър, като по – малък; и Пейдж – единствената нормална в екипа, която въвежда останалите в света, докато те й помагат да разбере гениалния си син. Може и да не ви звучи интересно, но много се бъркате. Отначало и аз бях така, но после така се зарибих по сериала, че сега с нетърпение очаквам излизането на всеки епизод. Сюжетът е с доста обрати и изненади, което лично аз харесвам. Героите са изградени много добре, а кастът е направо страхотен. Моята оценка, засега, е 8/10. Първият сезон го даваха по Нова телевизия преди, не знам дали ще дават и втория, но ако сте го пропуснали, като мен, допитайте се до моята добра приятелка Замунда да ви помогне.

Е, това е за днес. Надявам се да не съм ви отегчила до толкова, че да сте заспали, преди да допрочетете поста ми. От мен лека вечер и приятен уикенд, книжни плъхчета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар